Nagelsalon Miracle nails Den Helder

Wilt u een afspraak boeken?

Ik werk via een online agenda , waar u de afspraken makkelijk en op u gemak kunt boeken

zodat ik de tijd heb om volledig op mijn klanten te concentreren.  volgt u onder staande link om te boeken.  de prijstlijst is niet meer beschikbaar op de website maar te zien bij diensten  op onderstaan link.

Heeft u een persoonlijke vraag kunt het contactformulier gebruiken, deze is niet voor het maken van de afspraken!  KLIK op de rode link om direct te kunnen boeken.

Klik hier onder voor een afspraak  een prijslijst vind u onderaan dit scherm

 https://miracle-nails-den-helder.salonized.com


Vraag en antwoord over de online boekingen in de agenda.


Waar is de link waar ik kan boeken?
Antwoord: u vind de boeking link op onze Google bedrijfsgegevens bij service en product, op de website http://www.miraclenailsdenhelder.nl/Online-afspraak-en-prijslijst/  en via Facebook op www.facebook.com/nagelsalonMiraclenailsdenhelder


Als ik boek is mijn reservering dan definitief?
Antwoord: Nee de salon moet nog bevestigen, dit kan enkele werkdagen duren, indien de reservering niet door kan gaan bent u nog de zelfde dag ingelicht.


Mijn afspraak kan niet doorgaan wat nu?                                                                                                      Antwoord: indien u binnen 48 uur of uiterlijk binnen 24 uur zich afmeld kunt u dit zelf doen via de gekregen mail waar de salon u een bevestiging over heeft gestuurd, het is belangrijk dat je alle bevestigingsmail opslaat of in een mapje plaatst, de salon kan geen afspraken voor u verwijderen. Is deze mail zit een afzeg button, een verplaats button, gebruik de verplaatst button indien u de afspraak op een andere dag en datum wilt, zegt u namelijk af en wilt dan een afspraak maken en er is geen plek komt iemand die op de wachtlijst stond in aanmerking en kan het zijn dat u de afspraak dan wel door wilde laten gaan maar uw plek is vergeven.

Ik ben mijn mail kwijt en nu kan ik niet annuleren en meld dit binnen 24 uur.
Antwoord: U kunt een whatsapp sturen naar de salon met de vraag om uw afspraak af te zeggen, geef hier de datum en tijdstip door, de salon zal de afspraak opnieuw naar uw email verzenden, via deze mail kunt u de afspraak alsnog afzeggen. Wie de afspraak maakt dient deze ook zelf ook af te zeggen bewaar daarom alle bevestigde emails dus goed.


Ik wil mijn afspraak afzeggen maar dit is niet in de 24 uur en het lukt niet via de button.
Antwoord: Indien u niet binnen 24 uur afmeld kunt de gemaakte afspraak niet meer afzeggen! De salon zal u een nota sturen voor een 50% of een geheel bedrag, deze dient u te betalen, enkel in overmacht zal de salon uit coulance reageren, dit is aan de salon, geef in de whatsapp aan waarom u niet kan komen.


Ik wil op de wachtlijst maar hoe doe ik dat?
Antwoord: Indien de dag vol is waar u wilt boeken dan komt er een wachtlijst open te staan, klik op de dagdeel en u word vermeld dat u zich kan laten registeren, let op een wachtlijst registrering geeft u geen garantie tot een afspraak, indien een plek vrij komt dan krijgt u hier een email over, het kan zijn dat u terug kijkt in de agenda en de plek is vergeven aan een andere kandidaat, indien meerdere mensen op de wachtlijst staan gaat de afspraak naar die wie als eerst reageerd.


Ik wil weten welke afspraken ik allemaal heb kan in dit zelf zien?
Antwoord: Dit online boekingssysteem heeft nog geen functie dat er een klanten portaal bestaat dit is nog niet toegestaan voor de AVG. U kunt u afspraken dus niet inzien, u dient deze op te vragen door een whatsapp te sturen naar de salon. Via de gekregen mails zit er wel een functie om uw afspraak naar uw eigen agenda te kopieeren en is beschikbaar voor android en iphone.


Waarom kan ik niet rondom feestdagen en/of vakantie’s boeken het lijkt er op dat de agenda is geblokkeerd?
Antwoord: Dit klopt rond de vakantie van de salon en de kerstdagen kunt u niet online boeken, u kunt dit regelen in de salon tijdens uw afspraak, of dit kunt u per whatsapp, de salon mailt u indien deze dagen geboekt kunnen worden, zodat er neen eerlijke verdeling onder de klanten zijn, u kunt wel de voorgaan en verder tot 12 maanden boeken, houd dus rekening met uw boekingen dat dit gaat matchen met de gesloten en geblokte dagen.


Tot slot
Het is druk in de salon wilt u boeken, zorg dan dat er minstens 3 boekingen verder word gedaan voor het opvullen, in de periode van de zomer vakantie en de kerstboeking kan er een kans bestaan dat u niet geholpen meer kan worden indien u dit niet vooraf heeft geregeld.
Indien u wilt dat de salon u helpt met de bovengenoemde vragen en antwoorden en waar word vermeld dat dit via de Whatsapp kan, is dit in de werktijden en openingstijden van de salon , deze zijn van Maandag tot Vrijdag van 09 uur tot 17 uur. Uiteraard als u dit buiten deze uren doet krijgt u antwoord op de eerste volgende werktijden.

Prijslijst 2024